RUNE SVENNINGSEN

Case 01 - Lancering af ny identitet  

KILDEMOES x EVERLAND

I 2022 lancerede KILDEMOES deres nye visuelle identitet udviklet i samarbejde med det strategiske designbureau EVERLAND. At cykle er at være dansk, og at bevæge sig rundt på en cykel er så meget mere end bare transport. Det er fællesskab, frihed og glæden ved at være aktiv hvilket billederne har til formål at afspejle. 

Case 02 - Kampagnebilleder 

Pasteelo x Garment Project

Pasteelo er et dansk streetbrand og kreativt kollektiv bestående af atleter og kunstnere fra skateboard, musik- og kunstscenen. 

I partnerskab med Garment Project fra København, præsenterede Pasteelo en ny kollektion bestående af sneakers, t-shirts, kasketter og et mixtape. Kampagnebillederne er en hyldest til den nostalgiske og kreative gadekultur fra 90'erne i New York og er derfor blevet skudt i en kombination af digitale og analoge billeder. Afslappethed, fællesskab og kreativitet er kampagnens centrale værdier.


Case 03 - Kampagnebilleder

 Sun Lolly x Twenty

"Jagten på likes på Instagram er spildt tid – tid man kunne have brugt med sine børn. Forældre der går distancen for at imponere dem, det virkelig handler om – deres børn – er de sande helte. Uanset hvad resten af verden mon tænker om dem." Det er kampagnens budskab fra Sun Lolly, som er udviklet i samarbejde med det danske bureau Twenty


Case 04 - Lancering af Pixel 7 i Danmark

 Google

I forbindelse med lanceringen af Googles nye smarthpone Google Pixel 7, blev der arrangeret et ekslusivt event på Copenhagen Contemporary i København. En del af kampagnen omkring begivenheden inkluderede produktion af film og fotos, der fortæller historien om et Google-cykelbud der distribuerer invitationer og blomster til specifikke personer i byen.

Case 05 - Kampagnebilleder

Dacapo

Dacapo er et dansk brand der udvikler kasketter med ikoniske sportsmomenter broderet i fronten af hatten. Momenter som da Mads Petersen vinder VM i landevejscykling eller Brian Laudrups legendariske jubelscene efter scoringen til 2-2 mod Brasilien til VM i 1998. Casen her viser et udvalg af kampagnebilleder skudt med formålet om kombinere sportens verden med et mere fashionabelt og streetorienteret udtryk.

Case 06 - Interiørbilleder

 Interiør

Her ses et udvalg af interiørbilleder skudt i samarbejde med designere, snedkere og til boligsektionen i Børsen. Med fokus på æstetik, detaljer og atmosfære. 

Case 07

Nikolaj Storm

Kampagne og lookbook

Case 08

 Sui Ava

Kampagne

Case 09

LINÈ

Kampagne

Using Format